Alla inlägg under augusti 2016

Av Fiia - 3 augusti 2016 09:56

Snart har hela veckan gått igen förstår inte vart tiden tar vägen!

Om 3 veckor går jag på semester ska bli otroligt skönt att få koppla av och åka iväg lite med Melina 

Planerna är Astrid Lindgrens värld och lite annat kul som passar henne perfekt !


I helgen blir det rätt lugnt ska till Mickan på Lördag och chilla lite medans Johan tar melina och åker till Markus och gör klart hans kök som vi påbörjade förra helgen,känner inget sug just nu att åka 4-hjuling då jag olyckligtvis åkte av i lördas och benet och axeln gör fortafande jätte ont men hoppas det snart går över,saknar redan att vara ute i skogen och köra och bara få egen tid !

Jobbat  fruktansvärt mycket den senaste tiden men nu börjar det blir lugnt igen så är skönt behöver lite lugn efter ett par tuffa månader med mycket stress och strul.

I september börjar även min tjejkompis Isabella så ska bli kul att få jobba med henne!

Fyller även 25 i september känns ju som det va igår man fyllde 20 men måste missat 5 år uppenbarligen men åandra sidan dom här snaste 5 åren har varit upp och ner med allt känns det som,men är på barnan igen och kör på !


Ska ta mig lite frukost tänkte jag och plocka lite med tvätten lika roligt varje gång (ironi)

Kramiz // Fiia 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma till Melina 4 år ! Här bloggar jag om vår vardag från jobb,trädgård,fritid,drömmar =) Välkommen !

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards